Beställning och leverans

Bearbetnings- och leveranstider:

Vi strävar efter att behandla de flesta beställningar inom 1-2 arbetsdagar (mån-lör, exklusive helgdagar), följt av en standardleveranstid på 3-5 arbetsdagar (mån-lör, exklusive helgdagar). Observera att detta är en riktlinje. Eventuella import- och tullförseningar kan förlänga leveranstiden för vissa destinationer. Du kommer att få ett meddelande när din beställning har skickats.

Fraktkostnader och priser:

Opulent Living levererar endast inom Sverige. Vi erbjuder fri standardfrakt för alla beställningar.

Kontrollera status för din beställning:

När beställningen har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer som du kan använda för att spåra statusen för din beställning. Observera att det kan ta upp till 48 timmar innan spårningsinformationen blir tillgänglig.

Om du inte har fått din beställning inom 30 dagar efter att du har fått leveransbekräftelsen, vänligen kontakta oss på support@opulentliving.se och uppge ditt namn och beställningsnummer.

Stopptid för beställningar

För att säkerställa att vi kan behandla och skicka din beställning snabbt har vi en stopptid kl. 19.00. Beställningar som läggs före denna tid kommer att behandlas samma dag. Beställningar som tas emot efter kl. 19.00 behandlas nästa arbetsdag.


Återbetalningar, returer och byten:

Vänligen läs vår återbetalningspolicy.

Returer accepteras upp till 30 dagar efter leverans, förutsatt att varan är oanvänd och i sitt ursprungliga skick. Beställningens fulla värde kommer att återbetalas, minus returfraktkostnader om de inte betalats av kunden.

Förlorade, skadade eller stulna beställningar:

Om din beställning försvinner, blir stulen eller skadas kan du begära en ersättning på följande sätt:

Ombeställningar kan enkelt begäras genom att skicka ett e-postmeddelande till support@opulentliving.se.

Du behöver ditt ordernummer och den e-postadress som du använde för att göra beställningen. Du hittar dessa uppgifter i bekräftelsemailet.

Efter att du har slutfört begäran och angett om paketet är skadat, förlorat eller stulet kommer du att få en bekräftelse på den upprepade beställningen.
Tullavgifter och skatter, inklusive moms, kan tillkomma vid ankomst till destinationslandet. Opulent Living ansvarar inte för dessa avgifter, utan de är kundens ansvar.