Vanliga Frågor
Kontakta oss på Opulent Living
Hur kan jag komma i kontakt med Opulent Living?
Om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss, vi hjälper dig gärna. Våra experter finns tillgängliga 5 dagar i veckan för att svara på dina frågor.
Kontakt: support@opulentliving.se
Hur lång tid tar det innan jag får ett svar?
Vi strävar efter att svara på din förfrågan inom 24 timmar på arbetsdagar.
Produkter
Den önskade produkten eller storleken finns inte i lager, vad gör jag nu?
Du kan lämna din e-postadress på kontaktsidan. Du kommer då att få ett automatiskt meddelande så snart varan finns i lager igen.
Hur löser jag in min kupongkod eller presentkort?
För att lösa in din kupong anger du kupongkoden i den första delen av beställningsprocessen. Värdet på värdebeviset dras sedan av från orderns totala belopp.
Beställning och betalning
Vilka betalningsalternativ har jag?
Du kan betala med Paypal, MasterCard, Maestro, Visa, Amex, Google Pay och Apple Pay.
Kommer jag att få en orderbekräftelse?
Du kommer att få en orderbekräftelse via e-post omedelbart efter att du har skickat in din beställning. Detta e-postmeddelande innehåller ordernumret (bestående av 5 siffror), ordersammanfattningen och leveransadressen.
Jag har angett felaktiga adressuppgifter, kan jag ändra dem?
Vänligen kontakta oss på support@opulentliving.se så att vi kan rätta till felet.
Frakt
Vilka länder levererar ni till?
För närvarande levererar vi endast i Sverige.
Vad är fraktkostnaderna?
Fraktkostnaderna täcks av oss.
Hur kan jag spåra min beställning?
Så snart ditt paket har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer. Här kan du ta reda på statusen för din beställning och vid behov ge leveransservicen ytterligare instruktioner.
Jag har inte fått min beställning, vad kan jag göra?
Har du inte fått din beställning? Vi är mycket ledsna! Efter att du har lagt din beställning får du en orderbekräftelse med ditt ordernummer. Din order kommer att skickas inom 1-3 arbetsdagar. Du får också ett e-postmeddelande med ett track and trace-nummer som du kan använda för att spåra paketet. Har du inte fått detta e-postmeddelande eller är statusen för ditt paket oklar?
Vänligen kontakta oss då på support@opulentliving.se.
Min track and trace visar att min order har returnerats. Vad ska jag då göra?
Vänligen kontakta oss på support@opulentliving.se. En av våra kundtjänstmedarbetare kommer att undersöka ärendet och hitta en lösning så snabbt som möjligt.
Returer och byten
Jag har ändrat mig, vad gör jag nu?
Har du ändrat dig? Naturligtvis kan du det. Så snart du informerar oss inom 30 dagar efter att du mottagit din beställning att du vill returnera din beställning, kommer vi att se till att köpesumman återbetalas till ditt konto inom 30 dagar efter att vi mottagit den returnerade beställningen. Observera att du själv står för kostnaden för returen.
Jag vill byta ut en produkt, hur gör jag det?
Du kan byta ut din beställning mot en ny vara utan kostnad upp till 30 dagar efter leveransdatumet. Kostnaden för att returnera varan som ska bytas ut står kunden för. Den nya varan skickas till kunden inom 7 dagar från det att vi mottagit returen.
Produkten har anlänt skadad, vad gör jag nu?
Har du fått en skadad produkt? Skicka oss ett foto av ordern tillsammans med ditt ordernummer inom 30 dagar till: support@opulentliving.se så ser vi till att du får en ny vara kostnadsfritt inom 7 dagar från mottagandet av mailet.
Jag har fått fel produkt, vad gör jag nu?
Har du fått fel produkt? Skicka oss ett foto av beställningen tillsammans med ditt ordernummer inom 30 dagar till: support@opulentliving.se så ser vi till att du får rätt beställning kostnadsfritt inom 7 dagar från mottagandet av mailet.
Jag har inte fått min beställning, vad gör jag nu?
Har du inte fått din beställning? Skicka oss ett e-postmeddelande med ditt ordernummer till: support@opulentliving.se så ser vi till att du får din order igen kostnadsfritt inom 7 dagar från mottagandet av e-postmeddelandet.
Jag vill avbeställa min order, vad gör jag nu?
Har du ändrat dig? Självklart kan du göra det. Om du avbeställer din order inom 12 timmar efter att du lagt den, återbetalar vi inköpspriset till ditt konto inom 14 dagar.